Astrid Lindgrens Jul

Torsdagen började med sovmorgon för min del.. va ganska knäckt efter
bussresan, så jag behövde vila upp mig lite. Vaknade dock vid tio och efter
en stund tog jag en promenad hem till min kusin och syrran. Jag och Cecilia
skulle nämligen ut på stan och handla färdigt alla julklappar. Men först pysslade
vi med lite allt möjligt och umgicks med Jenny medan hon va hemma på lunch.
Fikade lussekatter och planerade resten av dagen.

Sen hade jag fullt upp, gjorde en massa ärenden och sen vi for på stan och köpte
färdigt julklapparna. Sen skjutsade Johan och hans brorsa oss på Dollar och
efter det till Ibbes för att hämta mat.. det va gott med pizza! :) Sen fortsatte den
hektiska dagen med en promenad lite varstans och till slut till solariet. Jag och
Jenny tyckte att det skulle va skönt att sola en stund efter att ha varit ute i det
kalla vädret.. men jag höll då nästan på att frysa ihjäl (överdriver lite..). Ingen
höjdare, det är mycke bättre inne i stan på SunTan. När vi kom hem skulle vi
egentligen baka en massa, men kvällen avslutades istället med att jag, Johan,
Cecilia och Jenny såg på Astrid Lindgrens Jul. Snacka om att man fick tillbaka
barnakänslorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0