Hej mitt vinterland!

Nu är jag här.. :) Som det snöar idag och bara en minusgrad,
helt perfekt! Nu är det dessutom bara en dag i skolbänken kvar..
sen helg igen. Fast har ju prov på måndag.. så det lär mest
bli en massa pluggning. För Johan tänker då åka hem snart..
han sviker mig den svikaren ;P Han har lånat min mobil nu
medan jag har varit på skolan och självklart ringde chefen då.
Så jag ringde upp när jag kom hem, men då hade hon hunnit
hitta en annan som kunde jobba i helgen.. skit också!
Kanske iofs va lika bra eftersom jag måste hinna förbereda
mig inför provet.. men ändå, pengar är ju pengar!
Nej, nu ska jag och älsklingen ut i det mysiga vädret och
gå ner på stan en sväng :)

Kommentarer
Postat av: malin

Tyvärr vann du inte i bloggdesigntävlingen jag hade, men nu har jag en ny bloggdesign du kan vinna, och en aktiv auktion! Så kika in hos mig om du vill ha en ny bloggdesign :)

2008-12-02 @ 19:53:46
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0