Uppdatering

Ja, då kanske det är dags att uppdatera litegrann. Har haft fullt upp i veckan, med prov, sista-minuten-juklappsshopping, paketinslagning och packning. Så bloggen har fått vila.. det gick iaf superbra på provet, fick högsta betyget. Så jag är nöjd :) Nu har jag inga fler uppgifter i skolan innan lovet, det är bara THE-veckan som väntar (TheHumanElement). Ska bli skoj att lära känna sig själv ;P Kanske är lika skum som jag verkar.. haha..

Chefen på jobbet ringde förresten imorse, hon ville att jag skulle jobba i helgen och hade glömt bort att jag hade åkt hem till Lycksele. Det är så typiskt, men nästa helg ska jag nog jobba iaf :) Äntligen, va länge sen sist.

Efter en 6 timmar lång bussresa igårkväll, så är jag som sagt hemma i mitt kära Lycksele igen. Det känns skönt :) Har hur mycke som helst att göra, men bara trevliga saker. Hade iaf sällskap ända till Umeå igår av min klasskompis Ylva. Tur att hon också ville åka hem.. annars hade jag haft grymt långtråkigt. Så det blev surr fram till Ö-vik, sen slocknade båda två en stund. Skönt, men jag blev väckt av mobilen.. så det blev ingen mer sovning för min del. Ringde och terroriserade några stycken istället ;P Är det förresten nån fler som vill umgås med mig och inte är inbokad, så kommer nästa chans troligtvis på mellandagarna, så hör av dig! :) Nu ska jag ut på stan en sväng!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

imorgon ses vi! :)

2008-12-11 @ 22:30:04
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0