Värsta vurpan!

Ja, dagen började med att jag låg och drog mig
lite för länge.. så det blev stressigt som attan.
Vilket resulterade i att jag sprang till bussen.
Det va svinhalkigt.. så självklart föll jag pladask
på arslet och inte var som helst, utan mitt på
järnvägsspåret, bra jobbat Maria! Tänk om det
hade kommit ett tåg ;P

Annars har dagen varit kanonbra! Ännu en givande
dag, ser framemot imorrn. Har fått många positiva
kommentarer och har blivit bättre på att ge feedback
också. Riktigt nöjd över mig själv just för tillfället och
jag fick reda på att jag känner mig själv ganska bra :)

En sak som jag minns extra starkt är den här kommentaren
(löd ungefär såhär): "Du är ju inte alls så blyg som jag trodde,
du är ju en tjej med en stark personlighet!"

Kommentarer
Postat av: sis

skitkul me sån vecka! du få väl vidarebefodra kunskapen ;) hehe gå försiktigt imorrn;P gonatt

2008-12-19 @ 00:24:22
Postat av: Emelie

Va kul att höra att det går suveränt för dig : )

Hoppas vi ses snart.

Kraam på dig

2008-12-19 @ 07:37:22
URL: http://plutans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0