Imorrn kommer älsklingen hem!

<a href="http://www.bloggkoll.com/blogg/228905/xxmariaxx?claim=q5xttsfshwr">Följ min blogg med bloggkoll</a>

Imorrn kommer Johan äntligen hem, det va på tiden..
han har varit borta i nästan en månad nu ;/
Längtar till jag kommer hem imorrnkväll
och får träffa honom igen ;) Saknat honom som tusan! 
Ska fira honom i förskott i helgen, för det är inte säkert
att han är hemma när han fyller år. Tur att jag har fixat presenter,
förutom en grej.. som jag inte vet vad det blir än :)
Nåt gulligt iaf, som jag får försöka hitta imorrn på lunchen kanske.

Har nyss skickat lite bilder till mamma på tyg
som vi har på jobbet, hoppas att hon gillar nåt
av dom. Jag har då hittat en jul-kappa som jag
ska ha iaf. Snygg! :) Kan inte ha längder, eftersom
jag har snedtak som går ut på sidan av fönstret.
Kan inte ha en vanlig gardinstång, utan måste
ha en duschdraperi-stång. Intresseklubben antecknar väl? ;P

Här är min blivande kappa :)


Kram på er och puss till älsklingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0