Kalas för hela slanten!

Idag va det kalasdags! Slog två flugor i en smäll
och firade lillebrorsan och farfar samtidigt :)
Inte lätt annars att hitta en tid som passar alla
när jag bor i Sundsvall, pappa & Johan jobbar i Stockholm
och syrran jobbar vissa helger. Men i helgen gick
det ganska bra, för syrran jobbade delat..
så nästan hela gänget kunde va med, förutom Johan..
för han jobbar, det tyckte inte lillebrorsan va nå skoj.
Han ville ju få umgås med Johan ett tag. Inte alltid lika roligt
med oss storasystrar, men turtles-roboten blev då en succé.
Marcus vill helst ha alla som finns! :) Micaéla fick faktiskt
också en liten present, en likadan mössa som jag har.
Hon hade önskat sig en sån, så vi köpte en för ett bra tag sen..
kom äntligen ihåg att ge henne den. Perfekt nu när det börjar
bli så kallt, riktigt möss-väder!

Vid två va dock jag och pappa tvungen att lämna
kalaset, för han skulle köra enda ner till Stockholm.
Drygt! Men skönt för mig att slippa åka buss och
istället få åka hem med pappa, det är inte varje dag.
Roligt att hinna umgås med honom själv en stund.
Vi kom fram till Sundsvall vid 18-tiden, så vi käkade på
Max, visade vars jag gör praktik och handlade lite på ICA.
Jag skickade med honom lite fika, så han skulle orka köra
resten av vägen. Han borde va framme vid 23 nångång.
Tur att jag vet att han är en bra förare, så jag slipper va så orolig.

Nu är helgen snart över, men det gör inte så mycke..
för den har varit kanonbra :) och ju fortare veckan går
desto fortare kommer älsklingen hem och syrran &
Jenny kanske kommer och hälsar på! Hoppas hoppas!!

Sweet dreams! ;)

Kommentarer
Postat av: elin

fast jag tror inte jag ska ha den dära grejjen. med två ban har jag alldelens för mycket kläder så trädet skulle ändå inte synas och det blir så konstigt med elementet. Så du ska få hjälpa mig att hitta en ny hatthylla när jag kommer ner. =)

2008-10-27 @ 08:11:03
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag hoppas vi kommer ner till helgen!!!!

2008-10-27 @ 18:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0