Söndag..

Måste börja med att säga att det är irriterande att den här sidan
funkar så fruktansvärt dåligt.. har försökt skriva flera gånger idag,
men det har bara j*vlats. Nu verkar det dock ha blivit lite bättre,
hoppas bara att det går att publicera inlägget också.

Idag va det nästan lika härligt ute som igår.. så det blev en promenad
med älsklingen, fast utan shopping (han är inget fan av det) :)
Kan va lika skoj det med ibland. Annars har jag bara ägnat mig åt att
försöka hinna ikapp eller om dom One Tree Hill-avsnitten
som visas på tv. Är på avsnitt 6 nu och på tv är dom på 14..
så jag får ligga i tills nästa söndag, inte mig emot :)

Igår blev det lite pyssel för min & Johans del..
hade nämligen köpt ett pussel på Barnens Hus
för ett tag sen och igår knåpade vi äntligen ihop det.
Tyckte att det va ganska fränt med en jordglob,
kan ju ha den som prydnad och bli lite mer världsvan ;)





Just ja, kom just på att jag faktiskt har bakat chokladbollar också :)
Johan älskade dom & mig för att jag är bäst ;) Typ det enda jag kan baka..
eftersom jag inte har en ugn. Om nån har nåt tips på andra kaksorter
man kan baka utan ugn, så tar jag gärna emot dom. Älskar ju att baka,
är en riktig "bullmamma".. har lärt mig av mamma :) Kan dock inte frysa in nåt,
har bara ett litet frysfack. Så Amanda, du har nog rätt.. måste va en karl
som har gjort ritningen! ;P En kvinna borde veta bättre :) hehe

Slutligen får jag be alla att hålla tummarna för mig imorrn,
är nämligen min första dag på min LIA-plats och jag är
sjukt nervös! Ska försöka få min skönhetssömn inatt,
så jag kanske vaknar utan påsar under ögonen iaf..
Skulle va trevligt! ;P

Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hur har det gått på nya stället i dag då?

2008-10-13 @ 21:33:24
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: Alex

åh vilket fränt pussel!

2008-10-14 @ 11:19:10
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va kul att du börjat plugga!!! Är det en liknande utbildning som den du sökte i småland när vi jobbade ihopa??? Hur som helst hoppas ja den uppfyller dina förväntningar :)

2008-10-21 @ 20:04:28
URL: http://sandraa86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0