Tomt..

Nu är det tomt här hemma.. bara jag här.
Kändes lite konstigt när jag kom hem till
en knäpptyst lägenhet, i vanliga fall brukar
älsklingen och Tobbe redan ha hunnit hem.
Johan är dock i Stockholm och jobbar,
vet inte riktigt när han kommer hem och
Tobbe har åkt hem till Lycksele över helgen.
Så jag får se vad jag hittar på, ska nog kolla
vad några av mina kompisar från klassen ska göra.
Hoppas att dom vill hitta på nåt skoj! :)

Har iaf varit en väldigt bra dag på "jobbet", tiden gick
hur fort som helst och jag fick beröm av hon jag jobbar
mest med. Skulle gissa att hon kommer att vara min
handledare resten av tiden, hoppas det! Hon tyckte att jag
va jätteduktig och undrade var jag hade lärt mig allt.
Så jag är tydligen inte lika "grön" som jag trodde :)
Är ju det här jag brinner för, så självklart ger jag 110%!

Ringde nyss till mamma för att tvärprata med henne
om några saker, men som vanligt höll jag på prata ihjäl
henne ;P Hoppas att hon hinner packa ändå.
Är avis på henne & Robert som ska till Turkiet på lördag..
vill också utomlands, men det får bli en senare fråga.
Hoppas att dom får kanonväder iaf och som tur är
flyger dom från Sundsvall, så dom kommer förbi här
en sväng innan dom far! :)

Måste avsluta med att säga att det är skoj att veta
att släkten också håller koll på mig :)
Många kramar till er!

See you later! (One Tree Hill väntar.. hehe..)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hallåsan! Jag kommer nog helgen jag fyller år om der är Ok för dig? Ha det bäst! Kraaaaam

2008-10-16 @ 21:17:09
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0