Torsdag..

Här har det inte hänt så mycke idag, har varit ledig och mest bara slöat. Hade ingen lust att gå ut när det aldrig ville sluta regna, så det blev städning istället. Har ju lovat att lägga upp kort på lägenheten snart och då vill jag att den ska va så fin som möjligt :) Ska försöka lägga upp några kort imorrn.

Snart början Lyxfällan, tycker att det är intressant att se hur folk kan strula till det. Jag själv kan tycka att jag har lite väl många utgifter ibland, men det är verkligen ingenting om jag jämför med dom som är med i det där programmet. Har som regel att aldrig ha mer än en grej på avbetalning och tar absolut inga småsaker på avbetalning. Det är nog på det viset många fastnar i kreditträsket, dom tar allt på avbetalning, som t.ex. hon som till och med köpte smycken på kredit. Då har det gått överstyr. Känns bra att jag själv egentligen har råd att betala av min grej nu, men väljer betala lite då och då och samtidigt ha en rejäl buffert kvar, ifall nåt oförutsägbart skulle inträffa. Har inte direkt så mycke över varje månad när man är student, 7500kr räcker inte långt när man har en hyra på 4000kr. Men jag överlever, det är ju bara ett år och vilket roligt sen :) Sen får jag dessutom förhoppningsvis jobba med det jag vill! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

jaa, längtar efter bilderna på lägenheten! kraaaaam

2008-10-09 @ 21:20:51
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha nu får du ju ta o lägga upp bilderna!

2008-10-10 @ 19:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0