Tisdag

Nu har jag legat lite på latsidan.. ;P
Inte skrivit nåt på flera dagar.. men det
är främst för att jag "jobbar" (eller vad man
kallar det när man är på praktik) till 18 varje kväll.
När jag har lagat mat och hunnit varva ner litegrann
är det nästan dags att sova.. så roligt liv har jag just nu.
Tur att det är värt det, tycker att det är hur roligt som helst
att va på rummet, www.rummet.se Så jag ger allt jag har! :)
Inte konstigt att jag är trött när jag kommer hem.
Igår pysslade jag dock med lite saker.. vad kan jag inte säga,
eftersom jag just har skickat iväg dom sakerna till 3 olika personer.
Hoppas dom blir glada! :) Visst blev ni lite nyfikna iaf? ;P

Har haft en skön helg, fått rå om mig själv en stund :)
Faktiskt första helgen sen jag flyttade hit.
På söndagen hade jag dock hunnit bli lite less på mig själv,
så jag umgicks med My & Mariana på kvällen. Det va riktigt trevligt,
vi såg tv och smaskade i oss en massa godis :)
Jag är en riktig gottegris och kakmonster, 
måste ta och skärpa mig snart.. annars får jag väl
diabetes och/eller en massa hål i tänderna.. ;/

I helgen ska jag hem till Lycksele igen, främst för att
fira lillebrorsan.. men också för att umgås med andra
nära & kära :) Alltid lika trevligt att fara hem,
om jag bara slapp den långa bussturen.. tar 6 timmar,
helt sanslöst ju! Men jag får väl skylla mig själv,
eftersom jag inte orkar köra den här gången.
Fredagen är väl lugn att köra, men på söndagen
vill jag gärna få sova hela vägen. Så det är nog värt att
åka buss. Måste förresten köra till Birsta imorrn eller
på torsdag och försöka hitta nån födelsedagspresent
och köpa lite saker till Jenny & Angelica från IKEA.

Nej, nu är det dags för lite tv-tittande..
ska förresten visa sen vilket skitsnyggt
halsband jag köpte på jobbet idag :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är aldrig för sent att börja träna ju : )

Men just idag så känner jag inget sug, har fortfarande träningsvärk. Körde nog för hårt : /

Hm, får se om jag hittar några skor hemma i stan eller om jag kan vänta tills nästa Umeåresa.. när nu den blir!

2008-10-22 @ 07:52:39
URL: http://plutans.blogg.se/
Postat av: amanda

men sjuuukt dyra grejer på rummet. :O inte ens lönt att man kollar ju :P

2008-10-22 @ 15:18:05
URL: http://amaa.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag har Telia. =)

2008-10-25 @ 13:41:18
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0