Utmaningen

Jaha ja, då va man väl så illa tvungen att försöka hitta på nåt här då..
har ju trots allt blivit utmanad av både Emelie och Alex nu.
Vette sjutton vem jag ska utmana sen, inte lär det bli åtta st iaf ;P

REGLER
Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna till den som utmanat dig.
Berätta 8 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 8 personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn
och länka dem. Låt dem få veta att de blivit utmanade!

1. Tycker i normala fall inte alls om kedjebrev, men det här va ganska
skoj faktiskt. När man väl börjar komma på nåt att skriva ;P

2. Min sköna morgonritual består oftast av att ligga och titta en timme på The Voice
och nästan en hel timme på Top Model. Fikar och sminkar mig under tiden i
sängen/soffan.. (har den som både och just nu) och klär på mig just innan
Top Model slutar, sen är det bara att gå till jobbet. Härligt med stressfria mornar!

3. Älskar starka färger: rosa, lila, turkos, limegrön, gul.. you name it! :)
Längtar tills jag vet vars jag vill vara, så jag kan göra om som jag vill.

4. Jag har två små pytte-fingrar, en på varje lillfinger.. den ena syns mer än
den andra. Det är genetiskt, mamma har lite större.. men jag fick operera
bort mina när jag va liten, är nog därför jag har så små nu. Det står i min
bebisbok att operationen gjordes på avd. plastikop. i Umeå. Inte alla bebisar
som har gjort en plastikoperation ;P

5. Har nyss beställt en dvd med alla Astrid Lindgrens julfilmer,
längtar tills jag får lägga mig i soffan och mysa, främst till Pippis & Madickens jul.

6. Ja, här har ni väl ägaren av sisådär 40 par skor.. som fortfarande är "inne",
sen finns det några fler också. Har köpförbud på skor, enligt många..
men enligt mig själv kan man aldrig få för många. En till varje outfit skulle
ju vara det optimala, eller vad säger ni? ;P Sitter dock i pengarna.

7. Kan varken vissla, rapa eller knäppa med fingrarna. Det ni ;P

8. Jag är väldigt bestämd av mig, inte lätt att ha och göra med
alla gånger. Det vet nog främst Johan & familjen, men en sak
är säker och det är att jag alltid ser till att saker & ting blir gjorda!

Sådär ja, då utmanar jag alla som läser min blogg!
Blev enklast så :) Men en som absolut måste är Elin! Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0