Välkommen in i min lilla vardag! :)

Hej hej!

På grund av lite påtryckningar från Elin, så har jag äntligen fixat en egen blogg :)
Hur mycke jag skriver återstår att se..

För alla som inte har hunnit med, så flyttade jag iaf från lilla Lycksele till Umeå i början av maj.
Trivdes bra där, men blev ändå inte så långvarig.. tog mig nämligen in på en ky-utbildning i Sundsvall.
Så sista augusti tog jag mitt pick och pack och drog hit. Det ångrar jag inte för fem öre.
Går en rolig & intressant utbildning, har lärt känna nya, härliga människor och
trivs superbra i min mysiga (men trånga) lägenhet :) Saknar såklart alla er därhemma och självklart ni som bor i Vilhelmina, Ystad och Göteborg också :), men jag kommer ju och hälsar på med jämna mellanrum.

Den här dagen har iaf varit både bra och lite jobbig. Började med ett marknadsföringsprov (det va den jobbiga biten), men ack vilken skön känsla när jag äntligen va färdig. Blev klar näst sist, men ingen risk för omprov iaf :)
Kändes som att det gick bra. Va klar vid halv tolv, så då åkte jag, Lina, Ylva och Rispah in till stan och firade med lunch. Som grädde på moset gick jag & Lina hem till mig och såg Sex And The City-filmen, äntligen! Som jag har längtat efter att se den och superbra va den då också :) Nu vill jag bara att Lina och Angelica ska ha sett klart alla avsnitt, så jag kan hämta igen min box. Den är bra att ha som avslappning på kvällarna :)

Kanske dags att göra nån middag, hoppas att jag hinner innan älsklingen och Tobbe kommer hem.

Trevlig läsning!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad kul äntligen! =) Då ska jag börja prenumenera!! Du knorrs ostsås smakar typ samma som pastagrädde. Den kanske finns?! Ha det bäst! Kram

2008-10-08 @ 17:57:11
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: Syrran

Ja nu gäller de o hålla igång bloggen :) kul o läsa så man vet va du har för dig ;P

2008-10-08 @ 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0