Skilda vägar..

Det har hänt en hel del den senaste tiden, vilket är en
av anledningar till att jag inte har orkat uppdatera här.

Det största och tråkigaste som har hänt är att jag och Johan
bestämde oss för att gå skilda vägar för ungefär två veckor sen.
Vi känner att det blir bäst så. Det är inte det att vi inte tycker om varandra,
utan att vi är så olika och vill så olika saker. Så det funkar helt enkelt inte
längre. Cirka tre och ett halvt år.. snacka om att tiden har gått fort, tur att vi har
många fina minnen! :) Så nu går vi vidare som vänner istället och det är
inte heller fy skam. Har dock inte varit singel på ca: 7 år, så det kommer
nog att bli en rejäl omställning.. men det blir nog bra det med.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag tycker det är starkt och klokt av er att skiljas som vänner istället för att försöka hålla ihop och bli ovänner tillslut. En styrke-kram från mig!

2009-04-05 @ 20:10:57
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

tråkigt att de blev som de blev, men de verka som ett klokt beslut från er ialf i och med som du skriver, att ni vill så olika saker osv. bra att ni kan skiljas som vänner också! :) snart är de sommar å då ska vi ha massa roligt!! =) kram vännen

2009-04-05 @ 20:26:50
Postat av: Katarina

de förra inlägget va från mig ;)

2009-04-05 @ 20:27:39
Postat av: Lina

trist.. hoppas du mår bra i alla fall gumman.. kram

2009-04-05 @ 21:10:01
URL: http://zincriosa.blogg.se/
Postat av: Elin

fasiken vilken snygg design du fixat. =)

2009-04-06 @ 10:18:06
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej men?! Det va det tråkigaste jag hört på länge!!

Men som alex sa, klokt att sluta som vänner än att försöka tills man inte alls tål varandra!! Kram på dej vännen!!!!

2009-04-06 @ 15:27:24
Postat av: Anna

Åh, va tråkigt :( Men det är tur att det finns fördelar med att vara singel också ;) Kram.

2009-04-06 @ 19:00:52
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0