Fullt upp!

Oj oj oj.. hela helgen har jag haft fullt upp med jobb
och flytt. Hade först tänkt låta bli att flytta in nåt innan jag
hade tapetserat om.. men som många förstod, så kunde
jag inte hålla mig. Så nu är nästan alla mina saker i lägenheten,
måste bara ställa iordning allt. Det känns hur bra som helst
att äntligen få ett eget ställe igen :) Ska uppdatera med bilder
sen när jag har skaffat internet i lägenheten.. ska iaf handla hem
en massa mat och sova där imorrn! Längtar som tusan ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh va kul!

=)

2009-08-03 @ 08:13:10
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: Johanna

hehe, jag förstod att du inte skulle kunna hålla dej ;P jag är likadan! Men va kul att du äntligen fått nycklarna :) Ska komma och gå husesyn någon gång.. ser väl när det passar :)

2009-08-09 @ 19:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0