En riktigt lyckad julafton ;)

I år firade vi en grymt mysig julafton hemma hos mamma & Robert :)
Bjuder på några bilder, men tänkte respektera att vissa inte vill va med
på bild.. så jag får väl va lite ego som vanligt ;)



Min så kallade jultallrik.. hehe.. nån som har lust att kommentera? ;P


Ego-bild, men va grymt mycke gladare än vad det syns här ;)



Måste som sagt ha varit otroligt snäll i år ;) Fick superbra saker, bl. a
äntligen ett par skoterskor (som jag har tjatat om det i flera år).. och
Jennys ring (den är så cool) och jag älskar verkligen min nya rosa slips..
hehe.. den ska snart användas! Har redan hunnit mysa i morgonrocken
och sett en massa One Tree Hill-avsnitt och när julen är över ska jag byta
ut lite inredningsprylar mot mina nya.. kommer att bli perfekt! ;)

Jag är så jäkla nöjd och det märkte nog alla som va där.. hahaha..







Kommentarer
Postat av: Sis

Tur du fick en snygg rosa slips ;P men diskstället är ju i rätt skön färg också ;D haha..

2009-12-30 @ 14:23:07
Postat av: Elin

Min jultallrik ser ungefär likadan ut. Byt bara ut korvarna mot rökt lax. ;) Kraaaaam vännen!

2010-01-02 @ 20:37:31
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej!

Tack du..=).. Sista helgen i januari säg du.. jag é faktiskt ledig då. Skulle vara kul att träffa er=). Har ni planerat att göra nå speciellt då? Kram

2010-01-07 @ 22:26:19
URL: http://zincriosa.blogg.se/
Postat av: sis

hehe ja, det är alltid bäst att vara hemma :) men tråkigt för oss ;)

2010-01-14 @ 11:10:28
URL: http://macilia.blogg.se/
Postat av: Workingbuddie ;)

haha, ska vi jämföra MIN o din tallrik :P

...borde nog ta en bild nästa gång ;)

2010-01-25 @ 23:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0