Min alldeles egna och första bil ;)

Onsdagen den 18 november ungefär en timma innan jag skulle börja jobba
överraskade min pappa mig med en bil och inte vilken som helst utan en
bra mycket bättre än vad jag själv hade tänkt köpa.. fick en Audi A6:a,
det känns helt sjukt overkligt fortfarande, men grymt härligt & bra såklart!
Nej, shit.. jag har nog inte fattat det än..!

Hur ska man tacka sin pappa för det?? Funderar fortfarande :)
Pappa, du vet iaf att du är världens bästa och att jag älskar dig!
Tusen miljoners tack och lite till :) 






Min mysiga innerbelysning ;)

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja jag stod faktiskt och tänkte igår när jag ändrade motorvärmaren;

-Shit! är det en sån här hon fått! wow!

2009-12-16 @ 09:37:03
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Riktigt snygg, måste jag säga :)

2009-12-17 @ 15:15:56
URL: http://ceciliaedholm.blogg.se/
Postat av: My

Super snygg precis som tjejen bakom ratten!! Bättre kan det inte bli!! jo, om den hade vart rosa!! vem vet den kanske förvandlas till rosa någon dag precis som tjejens hall!! ;)

GRATTIS!!! ;)

Kör försiktigt!!

KRAM

2009-12-19 @ 16:31:46
Postat av: Workingbuddie ;)

hehe, enda kruxet är ju att man inte ens får sitta bredvid henne när hon skjutsar....värsta finåkningen haha ;)

2010-01-25 @ 23:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0