Godmorgon alla glada!

Trodde inte att det skulle finnas så mycke för mig att köpa på Lindex,
men ack så fel jag hade ;P Blev ju upplyst om att jag nog kunde ha saker
från äldre flickavdelningen, det va där jag hittade den turkosa tröjan och
bagyjeansen. Det blir ju billigare och dessutom fick jag jeansen,
för att jag är så bra på försäljning :) Inte illa! Som ni förstår så går det
superbra för mig och snart har jag varit där i tre veckor redan.
Shit va tiden går fort, vill inte därifrån! Personalen är bäst :)
Har verkligen haft tur med LIA-platserna, för personalen på
Rummet va också supertrevliga! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Den blå var superfin. Vill också ha! Men det finns väl inte i min storlek antar jag. =( Men när vi kommer så ska jag hitta mycket fint! ;)

2009-03-06 @ 11:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0