Som ett brev på posten!

Tycker om det här med att dra ut på födelsedagen
litegrann.. jag får ju fylla år flera gånger! ;) Fick en avi
förra veckan där det stod att jag hade ett paket att hämta
ut från Elin. Snacka om att jag blev nyfiken på vad det
kunde va och jag blev så grymt nöjd! Verkar dock ha gått upp,
för shortsen satt lite väl tajt.. men det va ju mitt mål att gå upp
några kilon, så jag får väl va nöjd! Skulle dock va roligt att kunna
använda dom nångång i alla fall ;P Ska prova dom utan leggings
sen, då kanske det går bättre. Tack vännen!






Kommentarer
Postat av: Elin

2009-03-23 @ 21:50:28
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men även om shortsen var lite snäva så lär du väl få användning av skolådan iaf. ;) Äntligen lite uppdatering! Kraaaam

2009-03-23 @ 21:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0