Fint besök! :)

Det va tänkt att jag skulle få ha långhelg ihelgen och va ledig fredagen
för att göra klart skolarbetet, men så blev det inte. Istället jobbade jag extra
på Lindex igen (även i torsdagskväll), det va skoj! Känns dock tråkigt att jag
snart har varit där i mina sju veckor, skulle gärna va där längre. Tiden går för fort.
Snart bor jag hemma i Lycksele igen, jag hinner inte riktigt med. Men det blir
bra det med, trivs ju där så länge jag får hålla på med det jag vill ;P Och vad
det är, det är det inte alla som vet.. men jag är ganska klar över vad jag vill
nu, känner jag och det känns kanon! Nu ska bara en lägenhet fixas också,
men det är nog på g.. om jag får som jag vill ;) Och det brukar gå vägen!



Har haft finbesök i helgen av syrran och min kusin :) Vi har mest spenderat
pengar på alla möjliga ställen (fyndade bland annat en massa filmer på ICA),
gjorde stan i lördags och birsta igår. I lördags blev det även kinamat och bio,
En shopaholics bekännelser, den va bra! Känns som att man själv egentligen 
inte shoppar för så fasligt mycke om man jämför sig med henne i alla fall ;P
Igårkväll såg vi däremot Beck-filmen, den va också bra.. men jag hade sett den
förut. Efter det blev det några avsnitt av Svensson Svensson och det är nog
därför jag har varit så trött idag, blir en tidig kväll ikväll. Tack för en superrolig
helg och för att ni orkade frakta hem lite saker åt mig ;P


Kommentarer
Postat av: Alexandra

oj vilken mysig mage cecilia har fått!

2009-03-24 @ 10:46:36
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Sis

Ja, det blev en intensiv helg! Att man inte gör sånt oftare så slipper man gå ihjäl sig i flera h;P

Ha en bra vecka kram

2009-03-24 @ 21:12:55
URL: http://beunique.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0