Skoj, skoj, skoj!

Som nog ingen har missat, så har ju mina tjejer varit här och hälsat på
sen i lördags. Det har varit superskoj och vi har hunnit med mycke. Igår va
vi ute i Birsta hela dagen, IKEA och lite shopping.. sen åkte vi hem hit och
käkade lite tårta och jag öppnade paket :) Fick en massa saker, bild finns
nedanför. Missade dock att ta kort på dom coola vantar som jag fick. Det får
bli tillsammans med det jag har shoppat i helgen, men det orkar jag inte lägga
upp nu. Ska snart se One Tree Hill. Hursomhelst, så gick vi till BiteLine efter det
och åt oss proppmätta, sen blev det film för hela slanten. Såg Män som hatar
kvinnor
på bio och den rekommenderas starkt! Den va hemsk, men superbra.
Idag åkte vi ut till Birsta igen för att köpa lite ljus, min tavla och strosa runt lite
innan det öppnade inne i stan. Så strax efter tolv åkte vi in till stan igen och där
började shoppingen ta fart. Det gick lite segt igår, men nu tror jag att alla blev
nöjda och glada. Ni ska bara veta vad jag hittade för supersnyggt, men jag ska
hålla er på halster ett tag till ;) Vid halv fyra va vi less, så då började dom köra
hemåt. Är inte avis på dom.. för huvva, vilket väder! Snöstorm och världens slask.
Hoppas att ni tar er hem helskinnade och tack för en superrolig helg tjejer! :)

Det tog ett tag att få till en bra "hiss-bild", men den här duger! :)


Mina fina presenter! :)

Kommentarer
Postat av: sis

hehe ja jag försökte bara konstatera för folk att livet inte bara består av att samla på sig vuxenpoäng ;)

Du verkar ha haft riktigt fullt upp och riktigt roligt! o snart kommer vi på besök å ;P känns som jag behöver ett miljöombyte nu hehe.

Krama

2009-03-08 @ 22:05:43
URL: http://www.iarewhoibe.bloggspace.se
Postat av: kkaattaa

Hej! Haha haru riktigt studerat bilden?! vi har aaalllaa påsar under ögonen! ;D ja tro vi va lite slitna.. hehe!

2009-03-09 @ 17:57:21
Postat av: Anonym

Va söta ni är! Och vad trötta ni såg ut att va ;P

2009-03-19 @ 20:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0