Update!

Jaha.. så va denna underbara helg snart förbi. Tiden går för fort när man
har roligt och det är verkligen vad jag har haft! Hur roligt som helst, känns
vemodigt att flytta härifrån nu.. samtidigt som jag längtar hem till familjen
och alla mina vänner :) Så det blir nog bra iaf och jag vet att jag, My och
Majja kommer att hålla kontakten, det känns bra! :)

Först tänkte jag berätta litegrann om min självaste födelsedag (fredagen),
den började med en massa grattis-sms. Är alltid lika roligt att va poppis ;P
Öppnade det mystiska paketet på morgonen, som jag inte va säker på vem
det va ifrån. Det va ett superfint halsband som det stod Älskad på och en dikt
som jag blev alldeles rörd av.. och vem va det ifrån?
Jo, från min käraste Alex :) Tack vännen!

Sen begav jag mig till Lindex och va där till fyra, efter det snabbklippte jag
min lugg och gick hem där My & Majja väntade. Fick paket av dom (den fina
glaskupan, chokladbollarna passade bra där) och sen gick vi ut och åt middag
på en kinarestaurang och avslutade med bio. Kände mig som världens prinsessa,
blev bjuden på både maten och bion. Det är inte varje dag! :) Vi såg iaf Borta
bäst, hemma värst
. Den va rolig, om det inte hade varit för att ett psykfall som
satt bredvid mig och förstörde hela filmen.. va nog inte en enda därinne som inte
blev irriterad. Han skrattade hela tiden, länge, högt och konstigt och efter varje
gång så harklade han sig. Inte nog med det, en annan kille hakade på.. så det
blev eko i salongen. Några blev så irriterade så de gick hem. Men men, förutom
den lilla detaljen, så hade jag en kanonkväll! :)



Presenten från Alex! :)


När jag kom hem från Lindex hade jag dessutom fått ett brev och här nedanför
ser ni vad som stod i det. Blev superglad, har länge tjatat om den där presenten
och äntligen fick jag den! :) Ska bli skoj med en sminkkurs innan jag flyttar
hem till lilla Lycksele igen.


Alltid lika glad!


Alltid lika galen! ;P

Kommentarer
Postat av: Alexandra

äh, inte var det någon dikt inte! det var bara var det betyder att vara älskad..typ :P



Jag blir ju generad när du skriver sådär! :P

2009-03-09 @ 11:28:01
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: E

Vilken härlig helg du verkar ha haft. Kul! =) Chokladbollarna såg grymt goda ut. Som du vet är jag lite beroende. =P Längar som bara den tills vi kommer. Kram

2009-03-09 @ 12:01:35
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0