Jag har blivit kär..

i Ystad såklart! ;) Igårkväll var vi och åt grymt god mat på en supermysig
restaurang inne i Ystad, drack lite winecoolers och snackade en massa :)
Trevlig kväll! Fick dessutom se han som spelade Wallander dyngrak.. ingen
trevlig syn, huvva. Hursomhelst, så gick vi en sväng på kullerstensgatorna
bland alla mysiga små hus och jag blev kär! Så vi kollade om det fanns något
fint hus till salu ;) 

Anna


Jag


Anna igen


På vår lilla promenad.


Idag har vi varit på en liten upptäcksfärd runt alla små byar och inne i Ystad.
Finns så många mysiga ställen och små butiker lite här och där. Vi va inne i en
inrednings-butik och på ett café. Kollade in ställena litegrann och Anna visade
mig vars hon jobbar, ska dit och fika nån dag. Hon visade även världens
härligaste badstrand, bilder finns nedan, där vill jag bada nångång :) 
Nu är det snart middag, Anna och Mikael håller på laga nåt supersmarrigt. 
Sen ska vi bege oss ut och kika på cruisingen. Den hörs vara mycket bättre än
den hemma, får väl se ;P









Annas snygga bil :)

Kommentarer
Postat av: sis

sheisse de ser ut som utlandet ju ;) avis!

2009-05-09 @ 20:12:39
URL: http://beunique.bloggspace.se
Postat av: alexandra

jäsiken vilken cool bil!

2009-05-10 @ 09:49:50
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oh, J! vilken fräsig bil hon har :)

2009-05-10 @ 18:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0