Kan turen vända snart??

Ibland känns det som att allt bara j*vlas, att ingenting går som man vill.
Kan turen vända snart??? Jag hoppas verkligen det, fy f*n vilken pissig
dag det har varit, men jag har lärt mig ett och annat av det iaf. Det är då
tur att man har vänner som det går bra för, så man får känna lite glädje
för deras skull :) Grattis My till jobbet, fy f*n va du är bra! (Även jag, för jag
hjälpte till att fixa hennes cv) och en styrkekram till dig Majja!
Det va så jäkla strongt gjort! Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det kommer att vända, var så säker! När du minst anar det : )

Nae det är ett "radhus/lägenhet" på södermalm.

Ett rosa hus i stan? Ringer ingen klocka alls : )

Har du fått tag i nåt boende? Du kommer ju snart hem : )

2009-05-22 @ 23:46:02
URL: http://plutans.blogg.se/
Postat av: Majja

Tack Maria för kramen å tack för de du å my gjorde för mig idag, är evigt tacksam!!

2009-05-23 @ 01:05:35
Postat av: syrran

men du, slå en pling sen

2009-05-23 @ 15:11:09
URL: http://beunique.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0