"Semester"

Igår va en effektiv dag. Mamma & Robert hade fått låna pappas
bil och släp, så dom kom och hämtade ungefär hälften av mina
saker. Med hjälp av Johan och dom gick det fort, mindre än en
timme. Känns skönt, nu ryms lätt allt i nästa lass som går härifrån
i slutet av maj. Nu ska jag bara lyckas tjata till mig en lägenhet också,
önska mig lycka till. Det lär behövas! ;P

Annars har jag gjort en hel del annat sen förra veckan, bl.a. äntligen
skickat in deklarationen, hemtentan och sökt jobb. Känns grymt bra,
nu har jag bara examensarbetet kvar.. en del, för jag och My
har redan kommit långt. Så vi är värda en semester, jag åker
ju som sagt ner till Skåne på onsdag. Ska bli så härligt,
längtar, längtar, längtar!!!! :)

Kommentarer
Postat av: kkaattaa

Härligt att de går framåt!! :) Sånt gillar vi!

2009-05-05 @ 12:30:38
Postat av: sis

Skönt o ha fått bort massa grejer! Blir ju lite lättare o beta av o städa när de e inte e så mkt grejer kvar!

Lghn lär du säkert få;P om inte den så blire ju nån annan där iaf!

2009-05-05 @ 14:39:49
URL: http://beunique.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0