Gamla järnvägsstationer ;)

Idag blev det ännu mer sightseeing för min del, Anna och Mikael har visat
mig en hel del olika små ställen. Det blev en sväng till nån tomatodling,
sedan in till Simrishamn där vi fikade och gick runt och kikade lite. På vägen
hem besökte vi en stor second hand butik och med hjälp av Anna fick jag upp
ögonen för gamla järnvägsstationer, tänk att bo i en pampig sådan ;)
Slutligen tog vi en sväng förbi Annas jobb, köpte med oss deg och ost
för att kunna göra en supergod pizza. Har blivit ännu mer bortskämd sen
jag kom hit ;P



Vid hamnen i Simrishamn


Anna & Mikael, turturduvorna :)


Utsikt ner mot havet ;P


Typiska gator i Skåne, mysigt!!


Den mysiga uteserveringen på Annas jobb


Ingången till uteserveringen

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt ljuvligt! du ser ut att ha fått färg?

2009-05-11 @ 01:40:36
Postat av: sis

från mig ;P

2009-05-11 @ 01:40:59
URL: http://beunique.bloggspace.se
Postat av: alexandra

mäe! han gömmer sig ju så han syns ju inte:(

2009-05-11 @ 09:14:47
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nu blev jag ju sugen på att flytta tillbaks:)!!!

2009-05-11 @ 12:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0