Keep going, be yourself!

Idag har jag varit på en utbildning för att kunna bli en cirkelledare och
använda mig av materialet "Säker Tjej". Ett kanonbra material som
alla tjejer borde gå. Det handlar mycket om att stärka sin självkänsla
och jag tycker att det är huvudgrejen till allt här i livet. Har man en
dålig självkänsla går man miste om mycket.

Hittade en passande teckning som jag fick av ett av mina fritidsbarn
när jag skulle flytta. På klistermärkena står det "Keep going" och
"Be yourself".. väldigt kloka ord från ett väldigt litet barn :) Fast hon
kanske bara tog just dom för att dom va så fina, utan att förstå vad
som stod.. men det va så klockrent! :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Jo, får du säkert! :)

Jag ska ut på fredag, på lördag jobbar jag tyvärr. Själv då?

2009-09-20 @ 22:24:09
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: ed

Hehe, inte så mycket att sakna ;b Ja, det var varmt och skönt och börjar imorrn så det blir kung det :) vad gör du nu för tiden?

2009-09-21 @ 00:22:08
URL: http://edvin.blogg.se/
Postat av: sis

har inga pengar på telen. missat dina samtal.

2009-09-22 @ 14:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0