Inredningsprojekt nr 2: Hallen

Nu är även hallen färdig och den är sådär härligt rosa, så man blir
glad när man kommer in ;) Ska bara försöka komma på hur jag ska
möblera den på bästa vis, men om jag känner mig själv rätt så har
jag snart kommit på det :) Måste ju även visa min hallmöbel som jag
har fått av farmor & farfar. Den va ett gammalt loppisfynd och det enda
jag ville ha när de skulle flytta från huset, så den fick jag. Som ni ser
nedan så va "ramen" och lådan brun, men nu har jag stylat om den lite,
så nu är den svart och hur snygg som helst! ;)

Hallmöbeln före..


Hallen före tapetsering och innan världens bästa pappa tog bort dom
stora garderoberna :)




Här har världens bästa mamma just börjat med tapetseringen och märk
väl att hon har en matchande rosa t-shirt.. sådan dotter, sådan mor..
eller hur va det nu? ;P


Såhär ser hallen ut nu, härlig va? :)


Hallmöbeln efter målningen :)


Provisorisk möblering..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hejdlöst så fint. Längar tills jag får se det irl! =)

2009-09-06 @ 23:35:01
Postat av: sis

hehe vart tog vardagsrummet vägen då?;P

2009-09-07 @ 15:37:15
URL: http://beunique.bloggspace.se
Postat av: Johanna

Finfint! :) Precis du! hihi Är köket klart nu eller? längtar efter att få se målningen!! hihi

2009-09-07 @ 19:29:03
Postat av: Miriam

Sån glad färg! Måste va härligt att komma hem och mötas av en sån hall!

2009-09-07 @ 19:51:17
URL: http://varavuxen.blogspot.com
Postat av: Lina

Gilla verkligen=)

2009-09-07 @ 20:49:01
URL: http://zincriosa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja de blir spännande att se live ;) den där hallmöbeln såg riktigt fin ut!! även väggarna i hallen såklart! det LYSER maria om dom rosa väggarna!! :)

2009-09-07 @ 22:10:04
URL: http://xjoohannax.blogg.se/
Postat av: alexandra

så snyggt! fast det visste jag ju redan innan det var klart:)

2009-09-08 @ 21:20:05
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Majja

Guuud så fint du har fått de... wow

2009-09-10 @ 12:21:42
Postat av: Anonym

Såååå läckert!! Såååååååå mycket MARIA!!! =)

Jag älskar!!! Härligt härligt!! Jag är inte alls avundsjuk....vill inte alls börja fixa o greja i min lägenhet....nääää!!! JOOOOOO NU!!! men snart!! O jag hoppas att vi ses snart!!

Stor kram til dig vännen!!!

2009-09-12 @ 20:56:38
Postat av: Linda F

guuuu va fint bästamaria! måste hälsa på snart! ;D pusskram!

2009-09-25 @ 14:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0