Madicken, solsidan & lite annat!

Ikväll blev det tacokväll hos mig ;) Katta, syrran och Naima va här.
Att äta tacos just på fredagar har som mer eller mindre börjat bli
lite av en tradition, inte mig emot.. det är ju så grymt gott! Va iaf
en mysig kväll, vi såg bl a på madicken.. hehe.. lika bra om inte
bättre än när man va liten ;) Sen va vi ju självklart tvungna att
se på solsidan, det är så grymt bra!!

Håller ju förresten som ni vet på att hjälpa till med att ordna en
modevisning, sånt är riktigt roligt ;) Tjejerna ville även att jag
skulle försöka komma på några låtar som skulle passa. Så igår-
kväll satt jag & lyssnade på en massa låtar på spotify, va ju även
tvungen att testa om det gick att gå till dom som jag tyckte va bra..
hehe.. och jag säger bara det, tur att man bor själv så man kan
spexa runt lite utan att nån ser ;)

Nej, nu är det dags att sova en stund.. ska upp och köra till Umeå
imorrn med alex & jenny. Ska bli skönt att göra nåt annat en dag ;)
Sov så gott och kram på er!




Bild lånad från:

http://dlj.blogg.se/images/fashion_20star_20copia_1195488107.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0