Rosa, rosa, rosa.. ;)

Måste bara börja med att säga att det va grymt roligt att få sitta med
som jury en liten stund ikväll. Det va bara några få som vågade, men
en kille som jag har längtat efter att få höra sjunga kom. Det va verkligen
magiskt, han är så grym!!! ;) Shit va roligt om han blir uttagen, är ju en
till audition på musikskolan imorrnkväll. Så folk får inte veta om dom kom
med förrän till veckan, men jag håller verkligen tummarna! :) Hade även
hoppats på att två av mina sötnosar, en viss Linda From och Frida Önnhall
skulle ha kommit och sjungit, men icket ;P Får tjata tills nästa år istället!

Här kommer förresten en bild på dagens outfit.. hehe.. va ju tvungen att
visa upp mina nya rosa byxor från gina tricot ;) Gillar dom skarpt och fick
faktiskt en hel del komplimanger för dom idag. Första fick jag t om direkt
jag klev in på jobbet, dagen började grymt bra med andra ord! ;)





Nu när det äntligen har blivit vår och snart sommar så va jag ju tvungen
att börja kika på lite utemöbler till balkongen. Fanns många i Umeå, men
jag fastnade ändå mest för dom som redan fanns här i stan. Vill ju ha
riktigt sköna nu när jag kan ;) Har ju inglasat, så då kan man mysa till
det riktigt ordentligt utan att nåt behöver bli förstört av regn & rusk ;P

Det blev dom här små men sköna fåtöljerna nedan, bordet hade jag
redan. Så nu återstår resten, men innan sommaren och semestern är
här så vet jag att jag har hunnit mysa till det som bara den ;)



Kom förresten just på att idag har jag haft körkortet i 7år, snacka om
att man börjar känna sig lite gammal när man väl tänker efter ;P Men
det är bara att trotsa åldersnojjan lite till. För än är jag ung & fräsch och
har jag en del kvar att göra innan jag tänker acceptera att man kanske
borde fundera på mer seriösa saker. Förhållanden och hus, visst :) Men
barn.. nja, det dröjer några år till. Fast så säger man väl bara tills man
har träffat nån som man känner att man skulle vilja ha det med, så säger
mina erfarna kompisar iaf ;) Shit vilket djupt ämne jag hann komma in
på såhär på slutet, min tanke va ju först att bara skriva go´natt! ;P

Men jag börjar väl va lite övertrött nu, för det är då jag babblar på som
aldrig förr.. nån som känner igen det? ;) Så det är nog bäst att sluta
innan jag babblar på för mycke i nattmössan.. sov så gott! :)

Kommentarer
Postat av: E

Ja, du kan konsten att babbla du. Skulle inte förvåna mig om jag somnat medan du babblat någon gång när jag hälsat på och sovit över. =) Fina möbler, vi ska börja riva altanen i helgen så även om jag inte får nya utemöbler i sommar så får jag förhoppningsvis en ny altan iaf. =) Kram och go natt!

2010-04-14 @ 23:03:20
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: Miriam

Först och främst, vilka superfina fåtöljer till balkongen! Och vilka glada byxor! Får man säga så?:) Gillar hur allt matchar i hallen, till och med plattången.

2010-04-15 @ 07:19:21
URL: http://varavuxen.blogspot.com
Postat av: alexandra

ja jag brukar ju tappa fokus i babblingen, men då kan jag ju vara lita tankspridd istället!



Mycket bättre att ha det där bordet på balkongen än det vita i umeå:)

2010-04-15 @ 09:31:44
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: My

Super fina byxor!! lyser Maria om dom!! =)

Babbla du??? nääää inte alls!!! har somnat gott till ditt babbel!! =)



Det är härligt att våren är här o man får fixa o trixa på ballen!! =)



Kram på dig

2010-04-18 @ 12:56:55
Postat av: Angelica

nytt nytt nytt o mer vill jag läsa :)

2010-04-21 @ 18:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0