Halv åtta hos Frida, fast hos Josefine ;)

Ja, nu ha vi haft sista "halv åtta hos mig"-middagen för den här gången
iaf :) Det va Frida som hade äran att bjuda sist och eftersom att hon
fortfarande bor hemma, så valde hon att duka fram sin middag hemma
hos Josefine istället :) Hon tog med sig allt dit, t om porslin.. haha..
så lite extra pluspoäng till henne!





Middagen va självklart supergod och det va roligt att vi hade valt
(utan att vi visste om det i förväg) att bjuda på helt olika saker :)



Här har ni den fina värdinnan som t om hade valt klädsel för att 
matcha dukningen ;)



Den goda efterrätten.. mmmm... säger jag bara! ;)



Sen kom vi ju till den svåra delen.. att försöka utse en vinnare.. vi kom
till sist fram till att det kändes för taskigt när vi va så få. Så vi lottade
ut paketen istället för att nån av oss skulle få välja ett först.



Vi bestämde att man inte skulle få det paket som man själv hade köpt,
så vi drog varsin lapp och skulle dra om ifall det råkade bli fel. Det roliga
va att det lyckades på en gång.. och alla blev supernöjda! ;)

Jag fick paketet från Josefine som innehöll en fin liten väska i en färg
som jag inte redan hade, så det blev ju perfekt! ;)



Frida fick den här retroklockan av mig och blev superglad över den! ;)



Och Josefine som verkligen älskar att laga mat fick den här kokboken,
så det blev ju klockrent! ;)



Tusen tack för dom här gångerna, som sagt.. vi får fortsätta till våren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0