Halv åtta hos Josefine ;)

Har nyss kommit hem från en supermysig middag med två av mina
favorittjejer! Dom kom på att vi skulle köra "halv åtta hos mig" hos
varann och shit vilken bra idé. Nog för att jag har fullt upp nästan jämt,
men såna saker hinner man alltid med på nåt vis ;) och så får jag ju
chans att träffa dom lite oftare, det är perfekt! :)

Första gången blev som sagt hos Josefine, så här nedan ha ni kvällens
superduktiga värdinna ;) Hon hade gjort det så gott & så mysigt! Blir
svårt att toppa det.. kan jag lova.. ;/



Den fina dukningen, temat för kvällen va "Modern julmat" ;)



Vi bestämde att vi skulle skippa förrätten.. är alldeles för överskattad
och sällan god, enligt mig ;P



Hon hade t om tänkt på att ha lite tilltugg i väntan på maten. Gulligt ;)



Här ha ni den supergoda varmrätten ;) Det som va det "juliga" med
den va att det va julmust i såsen.. fiffigt va? ;)



Superfina Frida med sitt vackra självfall.. man blir ju inte bara lite avis.. ;)



Till sist efterrätten med skumtomtar i ;) Josefine är så pysslig och
påhittig, ska försöka bli mer som hon.. hihi..



Tusen tack för ikväll! <3 Ses igen på söndag och tills dess ska jag ha
kommit på nåt riktigt bra ;) Kram & go´natt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack själv!! Det var så kul :D Och jag ser verkligen fram emot söndag! Kram på dig vännen <3

2010-12-02 @ 18:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0