Go´fika på tisdag ;)

Ja, idag har jag flängt runt som jag oftast gör på mina lediga dagar ;)
Började med en lång sovmorgon, sen lunch på lilla bagis med katta..
älskar deras klämmacka med kyckling.. mums! Sen ringde grabbarna
grus, jacob & ludde, och undrade om dom kunde få nå fika ;) Det börjar
va lite av en tradition nu.. fika hemma hos mig på tisdagar. Men det är
bara trevligt & jag har ju oftast go´fika hemma.. eftersom jag är som
jag är ;) Idag fick dom t om semlor & även anna följde med.

Sen blev det ut på stan en sväng & fixa födelsedagspresent till syrran
som fyller år imorrn, va rätt svårt att komma på något eftersom hon
knappt har önskat sig något.. men blev ändå rätt nöjd med vad jag hittade
innan slutet ;)



Ikväll har jag umgåtts med Alex, hade med mig några semlor dit :)
Men hon hade också bakat, så vi orkade inte ens äta upp allt ;P
Va väldigt trevligt att hinna sitta & snacka en massa strunt ett tag..
det är alltför sällan ;/ Hann även gosa med sötnosen Alice en liten
stund innan hon skulle sova :)



Nu till nåt helt annat, lillebrorsan har ju spelat hockey i helgen
och blev utsedd till "Matchens lirare" ;) Snacka om att man är
en stolt storasyster! Han är grym!! Måste ju få skryta lite ;)



Måste ju också passa på att gratta världens goaste tjej även här ;)
Min "lilla" sötnos Frida fyller ju 18år idag!! Shit va tiden går fort..
hoppas att du har haft en underbar dag vännen! ♥ Kraaaaam

 

Kommentarer
Postat av: E

Härlig Tisdag hörru! =) Och vad duktig du blivit på att uppdatera. Jag är imonerad. ;P

2010-02-17 @ 13:27:57
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: alexandra

jag är också 'imonerad' :P

Det var jättekul att du kom förbi! typiskt att du hade med dig fika precis när jag bakat:P

2010-02-17 @ 21:00:24
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0