Shopping med lillasyrran ;)

Igår fick jag äran att gå på stan med lillasyrran och försöka hitta några sköna,
men fina kläder till ett kalas på fredag :) Lyckades riktigt bra, tycker jag..
hehe.. är nog kanske för att jag själv gärna skulle ha på mig dom ;)
Va iaf hur mysigt som helst att få rå om Micaéla en stund, det är inte ofta.
Blev även bjuden på mat när jag kom ner till pappa, stuvade makaroner
och korv.. en av mina favoriter ;)





Hittade även två plagg till mig själv, så jag fick använda mitt 
presentkort som jag fick vid jul.. helt perfekt ju ;)

Det blev den här mysiga oversize-tröjan ;)


Och det här svarta paljett-linnet, har ett likadant fast ljust som jag hade
på nyår.. I just love it ;) och nu va det dessutom på rea, perfekt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fiiina kläder! Jag vill också handla. =) Ja, du kanske har rätt. Blir bättre med västen. Men jag har inte massa smycken det är det som är det värsta. =/ Har du inget snyggt att låna ut? =)

2010-02-10 @ 23:35:38
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: alexandra

snyggt! var hittade du tröjan till dig själv?

2010-02-12 @ 12:29:21
URL: http://xandraa.blogg.se/
Postat av: Majja

Vars hittade din syrra de svart-vita linnet? De e ju så i min smak...(svart.vitt)haha kram

2010-02-12 @ 20:56:44
Postat av: annabrr

herregud! är inte micaéla 8 år?? nej just ja, det var för typ 100 år sen! shiiiiit! hon hade inte bara blivit äldre, utan ser ju även ut som en lite ljusare cecilia! galet detta, måste kanske börja inse att tiden inte står stilla... bittert!

men, som sagt, roligt att se henne! hälsa dom alla från mig! puss på dig maria!

2010-02-19 @ 13:04:30
Postat av: Micaela (lill syrran)

Hehe ja nu ska ni ju bara veta att nu har jag färgat håret mörkt dessutom :P

Hare så bra!:)

2011-01-20 @ 23:41:22
URL: http://xxmickisxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0