Sundsvall 28-31/1 ;)

Helgen i Sundsvall va helt underbar, känns fortfarande som hemma att
va där ;) Kan ju inte direkt säga att jag längtade hem till Lycksele nåt.
Men men, allt skulle ju klaffa för att jag skulle kunna va kvar där efter
utbildningen.. och det gjorde det inte. Så jag flyttade tillbaka, men trivs
grymt bra här med ;) Så det lider ingen nöd på mig direkt.. haha

Resan till Sundsvall va lite spännande, tog ca: 7 timmar att ta sig dit
med bil.. hamnade i bilkö på två ställen i sammanlagt 2 timmar..
och snörök, lastbilar & kasst väglag gjorde resten av förseningen,
men fram kom jag till slut :) Men jag va ganska trött, så det blev en
lugn torsdagkväll i goda vänners sällskap ;)


På fredagen körde vi ut till birsta & spenderade hela dagen där.. en
hel del shopping blev det! Bild på My & Majja nedan ;)


Gott med lunch ;)






Hann även va med om att måsta utrymma hela ikano-huset, va nåt
sprinkler-system som hade satt igång.. men det va ingen fara. Alla
butikerna fick öppna upp igen, så vi fick gå in igen efter en liten stund.
Men under tiden som vi väntade satt vi i bilen och försökte ha så roligt
som möjligt ;P






Majja förbereder sig för fest på kvällen med några gamla klasskompisar ;)




My är partyfin ;)


Johan :)


Anna & Emma :)


Majja & jag :)


My & Johan :)


Jag :)


Emma :)


Anna :)


Galna Majja ;P


Emma, My & Johan :)


Jag & Anna :)


Daniel, My & Johan :)


Fina Lina kom också dit lite senare :)


Jag & Lina :)


My & Jag :)


Hahaha.. galen bild ;)


Jag på väg ut :)


My på väg ut :)


Efter många om och men, bestämde vi oss för att gå in på ett nytt ställe
som hette Memento. Där va det både disco & karaoke och vi hade grymt
roligt, så det visade sig ha varit rätt val ;) En liten surprise va att Nanne
Grönwall uppträdde därinne, hon är verkligen en grym entertainer ;)





Nanne Grönwall :)


Jag & Nanne :) Inte dåligt.. hehe


Efter krogen va vi självklart tvungen att äta nåt.. hemma brukar det
jämt bli pizza.. men här fick det bli ett besök till KebabCity :)


Lördagen blev väldigt lugn. Va och strosade på stan en stund och
fikade med några kompisar, mycke trevligt :) På kvällen blev det
en massa prat, skratt och kortspelande :)


Johan, jag & My :)


Tack för en superrolig helg, måste göras om snart igen!! Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hade du druckit röd bacardi breezer? ;) kraaam

2010-02-09 @ 23:03:11
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: sis

Älskar att du hittat så himla härliga vänner!! De är såna du kommer hänga med när du är 50 och dra på finlandskryssningar med haha! nää men du fattar kanske ;)

Jag har precis hittat åt en sida som jag trodde jag tappat bort, med present åt dig! :D:D:D



Svar:Men ska verkligen bli underbart med sommar och cykel och sån där barnstol på pakethållaren :D Skitjobbigt när hon tror att man inte bryr sig om att hon är ledsen.

2010-02-10 @ 22:35:33
URL: http://macilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0