Byafest i Salsåker ;)

Lördagen avslutades med en byafest i Salsåker på kvällen ;) Va rätt
trevligt där, fastän man inte kände nästan nån. Började iaf med att gå
en tipsrunda.. där man knappt hade nån susning om dom rätta svaren.
Eller jo, mamma & Robert kunde rätt mycke. Man skulle även samla
poäng genom att kasta pil och skjuta luftgevär.. och vet ni vad? Jag
va faktiskt grym på kasta pil ;) Måste ha varit ren tur, får testa snart
igen och se. Kände inte för att skjuta luftgevär, så Robert fick ta över
den biten för laget.. men han blev lite skadad på cupen.. så det va inte
så bra ;/ men det blev inte så farligt iaf, som tur va :)

Sen blev det iaf grillning, nån cider och så uppträdde ett litet band.
Det va ganska mysigt ;) Dom äldre va rätt snabba upp på "dansbanan"
och hann t om få en gullig bild på mamma & Robert :)







Hörde att en gubbe kallade den där hunden för Limpan,
väldigt passande namn.. tyckte vi ;P





Syrran och Jenny va kvar i stugan med Naima, blev smidigast så med
sovtider och sånt ;) Så vid tio traskade jag & Frida tillbaka till stugan
för att grilla lite med dom och njuta av sista kvällen i stugan :) Lyssnade
på musik, sjöng och dansade efter vägen.. haha.. riktigt roligt hade vi! ;)





Softar vid elden ;)





Grillade några marshmallows ;)



Fick se en svan mitt i natten ;) Himla fin va den, men lyckades inte få
nåt bra kort, så det där får duga. Man ser ju vad det är iaf :)



Såhär ser den mysiga stugan ut ;) Precis som en stuga ska va!



Jag & Frida valde att sova i den där lilla stugan, va nog bäst med tanke
på att vi låg och pratade konstant halva nätterna och va därför alltid sist
med att kliva upp på morgonen.. ;P Roligt att äntligen ha hittat nån som
pratar ungefär lika mycke som jag när hon blir övertrött ;)



Utsikten går inte av för hackor, det kan jag lova ;)



Hade verkligen några underbara dagar i stugan, tack till alla som va med :)
Och Frida, självklart ska vi göra om resan igen.. utan tvekan! Längtar
redan tills nästa gång, för det va så jäkla roligt!! ;) Kram <3

Nu är jag riktigt imponerad av mig själv.. och statistiken har ökat,
bara kommentarerna som fattas ;) Fast vet ju hur jag själv är så.

Nej, nu börjar jag va lite trött.. och imorrn blir det ju diggiloo,
så bäst att va på topp då.. för som jag har längtat!! ;)

Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Robert har inte förstått varför jag har problem att föjla med hans takt, men nu fick han beviset!Hi hi

2010-07-14 @ 11:17:28
Postat av: Mamma

Robert hälsar att bilderna på stugan blev jättefina!

2010-07-14 @ 11:23:48
Postat av: alexandra

vilken bra stug-resa ni haft!

2010-07-14 @ 20:00:42
URL: http://xandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0