Birsta & skulefestivalen ;)

Hade en grymt rolig dag med världens goaste Frida i Birsta i fredags,
hann aldrig in till själva Sundsvall.. hade ett litet för tajt schema ;)
Men som sagt, roligt hade vi! Hann ta några stygg-kort i provrummen
och självklart blev dom på Frida bäst.. hon kan verkligen det där med
att posa ;) Själv måste man öva lite.. eller släppa loss kanske det kallas ;P



Lätt den coolaste bilden hittills ;)



Va ju bara tvungna att ta kort på det styggaste vi kunde hitta inne på
Gina Tricot.. haha.. undra vem som skulle kunna tänka sig att gå ut
sådär?? Nån finns det säkert.. skulle då inte bli förvånad ;P





Sen när vi kom hem till stugan igen blev det bara att tvär-sitta vid havet
och svalka oss lite en stund innan vi skulle dra till skulefestivalen ;)





Va riktigt trevligt på Skulefestivalen och ett himla mysigt ställe att ha
en liten festival på ;) Kommer bättre bilder lite längre ner.



Anna Bergendahl va en av dom som uppträdde och hon va duktig live.
Riktigt imponerande faktiskt! ;)







Jimmy Jansson va även med i hennes band.. roligt att få se han igen
efter alla dessa år ;)



Nu fattar ni säkert vad jag menar med att det va ett mysigt ställe ;)



Martin Stenmarck uppträdde också och snacka om att det va många 
tanter som stod där framme och dansade då ;)







Nej, nu orkar jag inte nå mer ikväll.. resten av uppdateringen om
helgen får bli imorrn ;) Men nu har ni fått en liten försmak på hur
underbart vi har haft det iaf ;) Kram & go´natt!

Kommentarer
Postat av: fridis

Ja undra vem som skulle ta på sig de fulaste vi hitta? Kan de vara min mor? hhahaa

2010-07-13 @ 20:45:13
Postat av: Mamma

Superbra bilder från Skule! Synd bara att du inte kan lägga ut den gulligaste i publiken - och då menar jag inte jag!:-)

2010-07-14 @ 11:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0