Diggiloo 2010 ;)

I onsdags va det äntligen dags för Diggiloo, har ju haft biljetter sen i
mars nångång.. så det va på tiden ;) Jobbade ju förra året, så då
missade jag det. Det va faktiskt riktigt trevligt att sitta och kika på ;)
Men innan slutet höll man evigt på frysa ihjäl.. haha.. så om det
blir nåt nästa år lär man då ta med sig en filt åtminstone ;P

Jag och Katta va hos henne en stund innan och satt på balkongen,
drack nån cider, lyssnade på när dom hade soundcheck och bara njöt
av att vi va lediga ;) Så himla härligt!





Rätt så bra utsikt över stan från Kattas balkong ;)



Några spex-bilder kan vi väl bjuda på ;P





Just bakom dom där stolarna satt vi och lyckades ändå fått rätt bra
bilder ;) Tur att man har sån bra zoom!

















Haha.. han va så himla rolig!



Det tyckte även dom ;)











Hon va också en klockren "hollywood-fru" ;)





Nya stjärnskottet, som jag inte riktigt minns vad hon hette ;)



Dom såg för stygga ut alltså ;P



Träffade söta Lina i pausen ;)











Haha.. ja, jag säger då det.. att dom våga gå upp på scen sådär ;P



Här är två av mina favoriter i showen, Jessica Andersson och
Tess Merkel :) Dom är verkligen grymma! Vilket bra uppträdande!! :)





Efter diggiloo for vi direkt hem till Katta och fixade låtarna som jag
skulle ha tills idag.. och sen blev det att dra raggen med Hans en
stund, blev till tre på natten.. haha.. men man är ju som känt
väldigt babblig av sig när man blir övertrött ;) Nej, nu måste jag
avsluta.. ska fara till åsele och kolla läget strax! Ha en härlig dag ;)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det verkar ha vart en kanonkväll! Synd att man inte fixade biljetter ändå, ville se den där ballongdansen haha! så styggt! Får hoppas att de kommer nästa år också :) Ha så roligt i Åsele :) Kram

2010-07-16 @ 13:03:21
Postat av: sis

haah de där bilderina hade nog enbart blivit suddiga fläckar med det avståndet!! ;D skit att jag inte visste vad jag missade!

2010-07-18 @ 00:28:48
URL: http://macilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0