Åsele & travlogen ;)

I fredags drog jag, Frida, Josefine, Jocke och Hans till Åsele :) Vi kom
dit rätt tidigt för att hinna gå på marknan en stund, men det va så jäkla
varmt så vi blev less rätt fort ;P Satte oss istället i en park och tog det
lugnt en stund medan vi väntade in lite folk ;)

Hade ju bränt två skivor bara till den där lilla resan ;P En party- och
en efterfest-skiva, dom blev kanonbra! ;) Shit va vi satt och sjöng ett
tag, speciellt jag & Frida när vi drog raggen lite då och då ;)

Josefine, jag och Frida :)



Superglada Josefine ;)



Söt-Frida i den nya frisyren ;)



Jocke, som verkligen inte ville va med på kort.. ;P



Hans va inte heller så sugen på det, men det gick ;P



Hans skulle testa att måla en av Josefines naglar, gick faktiskt rätt bra ;)









Lördagen blev himla lugn.. jag & Anneli drog till Lyckan direkt vi vaknade
för att sola och bada. Med våran vanliga tur, så gick det inte så länge ;P
For tillbaka till stan före två.. och bestämde oss för att laga middag
tillsammans, alltid roligt med sällskap :) Det blev pizza och min sommar-
sallad: ananas, melon och sallad.. enkel men fruktansvärt god! ;)





På kvällen satt vi ute på pappas altan med Katta och Emelie en stund,
innan det va dags att fara till travlogen och kolla läget :) Där va det
faktiskt riktigt trevligt! Hann träffa folk som jag inte har träffat på länge,
så det va roligt! Skjutsade hem lite mer folk än det va tänkt, men det
regnade så det va väldigt uppskattat :) Fick en gullig kommentar av
en som jag skjutsade hem, för han tyckte att det verkligen va guld
värt: Du är en guldklimp bland smågrus :) Det är nog bland det bästa
hittills. Nej, nu ska jag va med Frida. Ha en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha man är ju bara så schnygg! ;P

2010-07-19 @ 00:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0