Hotdog, ring & vattenskidor ;)

Ja, nu har jag äntligen fått semester!! Känns så underbart skönt, men
har inte riktigt fattat att jag inte ska jobba på sex veckor än.. ;)

Har varit riktig sommarvärme nu i några dagar, äntligen! Hade världens
överskottsenergi i torsdags, så jag for ner till pappa för att tvätta och
städa bilen ;P Men det va ju så superfint väder och han hade ju hunnit
lägga ner båten, så jag åkte i den nån timma istället.. mycke roligare ;)

Småsyskonen och några av deras kompisar åkte en hel del bakom båten,
så jag hann ta några riktigt bra bilder. Älskar verkligen min kamera!
Så för er som inte är ute efter en systemkamera så rekommenderas
den starkt! Har en Canon Powershot SX200IS, den är grym!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0