Bakning och tisdagsmys ;)

Igår när jag kom hem från Skellefteå bakade jag och Katta lite inför
helgen.. så nu är det gjort, roligt med hjälp & sällskap :) Det blev:

Min och bland annat Angelicas favorit: Fudge ;)


En ny sorts kaka, god och rosa blev den då iaf ;) Men som ni ser äger
jag ingen sticka, så det är några gaffelmärken i den.. hehe, så där har
ni ytterligare ett tips på vad jag behöver ;P



En gammal bild, men va ju tvungen att göra chokladbollar också..
så enkelt.. men så gott ;) Har bullar i frysen och sen finns det även
tårta, dock inte bakad av mig ;P Orkar inte det iår.. hehe



Så på lördag blir det födelsedagsfika med vännerna på dagen och party
på kvällen ;) Längtar redan, ska bli så jäkla roligt!

Idag (eller igår, klockan har ju hunnit bli efter tolv..) har jag även hunnit
göra en massa saker.. som vanligt på tisdagarna. Va först och klippte mig
på V.I.P hos Jessica, hon är grym ;) Blir alltid så grymt nöjd! Ska bara
färga mina slingor här hemma också innan helgen. Så då blir det perfekt!
Efter det sprang jag och Katta på stan en sväng, blev en tröja och ett
linne för ynka 230kr :) Det va inte fy skam!

Sen bjöd jag som vanligt Ludde och Jacob på fika och spelade lite kort..
har dock tappat stinget där.. vinner aldrig nuförtiden ;P Efter det blev det
lite mer fika hos mamma och sen en helkväll med Jenny, syrran och Naima.
Mycke bus, skratt och prat ;) Gillar våra myskvällar starkt!

Nej, nu börjar jag kisa med ögonen.. så go´natt! ;)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag glömde säga tack för provsmakningen av baket.

Det var verkligen jättegott!Det är bra med vår för då fyller så många år! Det blev en liten dikt till dig som brukar vinna dikttävlingar :-) Hur den nu gick? Tussilagos kommer om våren de är lika många som fåren eller? Kram kram

2010-03-03 @ 17:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0