En dag i Malå ;)

Shit va roligt det va i Malå ;) Först plumsade vi uppför backen en sväng,
(tyckte lite synd om en mysak-kille som skulle gå upp dit med en krycka,
men det gick det med) men där hörde man nästan inte nåt av vad speakern
sa.. så däruppe hade vi inte sån stor koll på vad som hände. Stannade ändå
däruppe ett tag och pratade med lite folk, men vi gick ner innan det blev final.
Där såg man betydligt bättre.. fick se mycke action ;) Men det va lite otäckt
när några flög av skotern.. huvva.. hoppas att det gick bra. För en verkade
det då ha gjort det, för han klev upp på skotern igen och fortsatte köra :)

Här kommer några bilder från dagen:



Katta, jag & Linda ;)



Go´a Linda ;)



Blyga Katta ;)





Va grymt mycke folk ;)



Finalstart ;)







Tucker Hibbert blev Världsmästare 2010



Emil Öhman kom 4:a



Johan Lidman kom 2:a



Försökte lista ut vem som va vem på bilderna, togs ju en hel del.. men
jag tror att jag fick till det ;) Men rätta mig gärna om jag har fel.

Årets dundermiss va då iaf att inte ha skaffat chaufför.. så man kunde 
ha stannat i Malå på kvällen. Men det är lätt att va efterklok ;) Förfesten
va som vanligt rolig iaf, men det va inte direkt mycke folk på hotellet ;P
Självklart va det en som va i Malå som va tvungen att ringa.. så jag fick
höra hur livat det va där.. gjorde ju inte att man vill dit mer ;P

Va däremot grymt roligt att träffa Anneli, vi började prata om en massa
gamla minnen.. det va tider det ;) En av dom knäppaste sakerna som
vi gjorde när vi umgicks va att vi cyklade till Rusksele en söndag bara
för att vi hade lite tråkigt i stan ;P Sånt gillas! 

Blev hursomhelst lite less innan slutet på alla efterhängsna killar som
inte verkade fatta att vi inte va ett dugg intresserade.. men så kan det
va ibland. Så det blev en tidig kväll för mig, men då mår jag ju fint idag :)


Här kommer några bilder från förfesten hemma hos Angelica:  

Jag & Lina ;)




Fina Angelica ;)



Söta Katta ;)



Lina och en lite suddig Jessan ;)



Nej, nu ska jag lägga mig framför tvn och bara ta det lugnt ;)

Ha en härlig söndag och visst har ni kommit ihåg att ställa om klockan?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Va riktigt roligt att stöta på dig igår, det hade jag inte väntat mig :) Haha! Minns än idag den långa turen till Rusksele, tur vi hade fikasäcken med oss :) Måste höras till veckan så vi får prata lite mer. Kram kram

2010-03-28 @ 14:10:22
Postat av: K

Ja ställde om klockan i natt då ja kom hem! duktiga jag ;) skönt att vara pigg idag, ja äe som en zombie.. trött tröttare tröttast! å till råga på allt måste ja tvätta! suck de äe bara att släpa sig ner till tvättstugan....

2010-03-28 @ 16:13:03
Postat av: sis

Fan de hade jag glömt!!Klockan alltså.. Roligt att du hade kul :)

2010-03-28 @ 20:42:20
URL: http://macilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0