Omväxling förnöjer ;)

Va lite less på gardinerna i mitt vardagsrum.. och då kom jag plötsligt
ihåg tyget som jag fick från personalen på Rummet ;) Tycker att det
är så grymt snyggt och har längtat så länge efter att kunna använda det.
Så jag gullade med mamma och fick dom färdigsydda igårkväll ;)
Hon är så grym ;) Love ya!

Före..


Efter.. supermysigt, tycker jag och lite ljusare nu till våren ;)


In close-up ;)


Köpte ju förresten en ny mascara på Kicks när jag va i Sundsvall och
inte vilken som helst, utan en som vibrerar i tre olika lägen ;) Den är
grym och rekommenderas starkt! Fem stjärnor av fem möjliga..! ;)



Åh, imorrn kommer syrran och Naima hem ;) Längtar som bara den!!

Sleep tight ;) Kraaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Elin

Det blev ju superfint med gardinerna. Me LiKe!! =)

En annan mascara att rekomendera är den av märket MARY KAY. Kraaaaam

2010-03-01 @ 23:34:30
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: K

Vet inte om ja ska tro på den där mascaran ändå ;P en vibrerande mascara, hur konstigt låter inte de egentligen? :D

2010-03-02 @ 10:51:35
Postat av: josefine

o så härligt det blev! Ljust och Fräscht :)

2010-03-02 @ 19:25:55
URL: http://joseefiineee.blogg.se/
Postat av: Sis

skitsnyggt!!

2010-03-02 @ 19:45:20
URL: http://macilia.blogg.se/
Postat av: Angelica

Riktigt Nice...men det är ju helheten i hela lägenheten som gör det ännu bättre! :)

2010-03-02 @ 20:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0