Taggar inför påsken ;)

Nu taggar vi påsken ;) Allting är inhandlat och igår fick jag en inbjudan
till tjejfrukost på fredag hos Lina. Det är alltid bara killarna som brukar
ha haft killfrukost, så bra initiativ tycker jag ;) Det blir nog mysigt och
sen blir det skoterkörning, grillning med förhoppningsvis kanonväder
och nån kväll blir det även att bada tunna! Perfekt med andra ord! ;)
Resten av min lediga tid återstår att se, är fortfarande öppen för
förslag. Känns skönt att inte va fullbokad för en gångs skull :)

Älskar att vakna av att solen lyser in på en, då får man en fin start på
dagen och appropå det så kom jag just att tänka på en låt som jag har
på mobilen och som jag brukar spela för lilla Naima när hon börjar va
lite ledsen och den funkar faktiskt ;) Hon gillar den stenhårt, är en sån
härlig melodi och tur att det är en sån bra text.. hehe.. så jag inte har
fått henne att gilla nån opassande låt ;P

Såhär går refrängen iaf:

"Upp och hoppa, ligg inte och dra dig.. du och jag måste fånga dagen
Upp och hoppa, ligg inte och dra dig.. du och jag måste leva nu
Upp och hoppa, ligg inte och dra dig.. du och jag måste fånga dagen
Upp och hoppa, ligg inte och dra dig.. leva leva livet nu ;)"



Fick ju förresten höra ett skämt av en mysak-kille ikväll, kan hända att
jag har grymt dålig humor.. men tyckte att det va sjukt roligt. Han hade
tydligen haft lite otur med sin skoter så nu ska han sälja den, såhär sa
han iaf: "Imorrn är det ju arctics nationaldag: Skär-torsdagen" ;P

Det får avsluta det här inlägget, kram & go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0