Dancing queen ;P

Shit, hur ska jag hinna med allt.. dagarna går så grymt fort! Har lovat
några tjejer på fritids att komma på lite koreografi till en dans som dom
har börjat på.. men jag vet inte när jag ska hinna. Får satsa på att samla
en massa inspiration i helgen och försöka lära mig några steg iaf. Va ju
så grymt länge sen jag dansade streetfunk.. så jag får väl se hur det går ;P
Men men.. måste även lära mig att inte lova alltför mycke.. får ju sån
press på mig. Har iaf lyckats hitta några danser på youtube idag.. men
skulle gärna vilja se filmen Honey igen ;) Älskar danserna i den!



Bild lånad från: http://www.honeymovie.com/downloads/3_large.jpg

Glömde ju förresten bort att visa hur duktiga jag & Katta va i tisdags..
körde en massa saker på tippen. Själv hade jag tydligen varit rätt bra
på att rensa, för det blev inte så många saker som fick fara iväg.
Katta hade däremot fem sopsäckar och lite till ;P Men skönt att
ha fått det gjort! En befriande känsla ;)



Tur att jag har en rymlig bil ;)



Katta in action ;P



Nej, dags att fortsätta laga mat och sen skynda mig till morbrorn och
försöka göra en budget.. visst lät det som roligt kvällsgöra? ;P
Men nångång måste jag ju ta tag i det! Ha en trevlig kväll ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Var honey bra? Jag och Jenny ska se film i helgen. =)

2010-03-18 @ 17:31:53
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: K

åhh den filmen vill ja också se. den äe ju så grymt bra! :) nu ska ja lyxa med att beställa lite skor.. visst äe ja liiite värd de? :P efter våran rensningstripp!

2010-03-18 @ 20:00:35
Postat av: sis

haha tvärlik hon va mig på den bilden (från tiden då jag hade utsläppt och pannband:)) Kan dra hem filmen om du vill?

2010-03-18 @ 20:46:31
URL: http://macilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0