Kalasandet tar aldrig slut.. ;)

Idag har jag varit riktigt duktig.. städat och tvättat som en galning ;P
Så nu är det riktigt fint här ;) Va däremot skönt att bli bjuden på middag
ikväll, så jag slapp det iaf. Är inte alls så roligt att bara laga till sig själv
jämt. Men ikväll åt jag på sportbaren med släkten. Blev firad en sista
gång för i år, nu räcker det med kalas för min del ;) Fick som vanligt
många fina saker, tack så mycke ;) Bilder kommer nedan.

Haha.. tyckte att den här bilden blev lite rolig på nåt sätt ;P



En till ego-bild ;)



Detta fick jag av mamma & Robert ;) Innehållet kommer nedan.





Det va pengar (uppskattas alltid) och ett armband med texten:

"cute as a button     cute as a button"

Mamma brukar säga att jag är söt ganska ofta, så hon tyckte att det
där passade fint.. och jag kan väl inte annat än hålla med ;)





Syrran spexar lite.. men det bjuder hon på ;)



Detta fick jag av syrran! Superbra ;) Ska nog inviga tekopparna snart
och kanske käka lite av det goda framför ett one tree hill-avsnitt ;)
Har ju även börjat samla lite smått på astrid lindgren-filmer. Blir roligt
att se om jag tycker att madicken är lika bra som jag tyckte när jag
va liten.. men det tror jag faktiskt ;)



Dessa smarriga saker fick jag av min morbror, moster och kusinerna.
Älskar att få såna här saker.. det är ju sånt som man aldrig köper själv,
men som är grymt mysigt att få på nåt vis ;)



Fick även det här påslakansetet som jag hade önskat mig, bloggen
är bra på många vis har jag märkt ;) Tusen tack!



Bild lånad från www.hm.com/se

Kommentarer
Postat av: sis

det var grymt härligt den dagen också ;D jo det är dina solglasögon ;D

2010-03-21 @ 22:53:58
URL: http://macilia.blogg.se/
Postat av: Elin

haha, lite knäpp kan man nog säga att jag är, men det bjuder jag på. (fast jag ska sluta nu, blir så fattig.) =)



Vilka fina saker du fått. Och du kommer nog att tycka att Madicken är bra. Jag lånade den på bibblan förra veckan till barnen så den har gått varm här sedan dess. Tom. jag har ju sett lite och tycker att det är som man minns det. Idag måste jag dock lämna tillbaka den. =( Man får bara ha den en vecka.



Jag vill också att vi ska träffas snart. Efter påsk kanske? Nästa helg fyller Kelvin år och helgen efter det är det ju påsk.



Ha det bäst! Kraaaaam

2010-03-22 @ 08:29:40
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0