Värsta tjejen ;)

Varför jag väljer att lägga ut bilder på min rosa hall igen, är för att jag
har en killkompis som brukar kommentera den med jämna mellanrum.. ;P
Han brukar skämta lite om att han inte tror att nån kille skulle kunna stå
ut med den.. hehe.. men flera killar har faktiskt sagt att dom nog inte
skulle ha valt det själv, men att det ändå är ganska coolt och att dom
gillar min lägenhet, även han tror jag faktiskt ;P Men han menar iaf att
om jag blir tillsammans med nån så blir jag nog tvungen att måla över
det rosa. Sist svarade jag ungefär såhär:

"Killen jag blir tillsammans med får faktiskt ta mig som jag är och även 
lägenheten ;P" Men det är väl klart att det går att kompromissa :)

Fast alla som känner mig vet att knalliga färger är min grej ;)
Som vissa brukar säga, ingen Maria utan färg och dom har så rätt!

Sen så flyttar man ju sällan ihop bara sådär på en gång, det brukar
dröja rätt länge.. så under den tiden har ju killen tid att vänja sig ;)









Kom att tänka på en sak.. är grymt tjejig på många plan.. t.ex. mode,
smink, inredning och sånt.. men det som inte alla vet är att jag verkligen
tycker om att fara och kika på olika tävlingar: folkrace, dragracing, skoter
och burnout-tävlingar. Att motorveckan helt klart är den bästa veckan på 
året och att jag nog skulle ha kört folkrace om jag inte va för feg ;P Men
nu vet ni ;) Hoppas på mer sånt nu när jag äntligen ska ha semester!

Nej, nu är det snart dags att krypa isäng.. så go´natt! ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

SÅ SJUKT SNYGG HALL DU HADE!!

2010-03-24 @ 22:59:07
URL: http://mannas.devote.se
Postat av: Frida

måste bara säga att jag tycker att hela din lägenhet är GRYMT fin ! :)

2010-03-25 @ 08:57:38
URL: http://ffolkesson.blogg.se/
Postat av: K

Ååååh så städat & fint du hade de! ;)

2010-03-25 @ 15:36:13
Postat av: Anonym

Jag gillar din hall!

2010-03-26 @ 09:10:18
URL: http://kaakan.bloggspace.se/
Postat av: Johan Nordin

home sweet home från panduro?

2010-03-29 @ 20:10:09
URL: http://johannordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0