Årets första.. ? ;)

Det kommer att bli många "årets första" nu framöver.. hehe.. ikväll blev
det iaf årets första kubb-spelande ;) Brukar i normala fall va helt kass på
det, men är ingen dålig förlorare.. så jag tycker att det är rätt roligt ändå.
Är ännu sämre på minigolf faktiskt.. men efter tredje kubb-omgången
ikväll va jag riktigt grym om jag får säga det själv ;) Roligt va det iaf!!
Kände mig så sprallig efter jobbet och ville ut och hitta på nåt. Tur att
Lina & Jessan va i stan och kände samma sak.

Jag & Jessan :)



Jessan :)



Lina i koncentrerat läge :)



Hann även hälsa på Anneli i några timmar, riktigt trevligt :) Är som
svårt att få stopp på oss ibland.. skulle nog kunna sitta och babbla
hela natten ;P Eller tills den ena av oss somnar.. undra vem? ;P

Nej, kanske bäst att sova en stund.. sweet dreams ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0