Sommar & sol ;)

Eftersom att sommaren och semestern snart är här,
har jag börjat försöka planera in alla saker som jag
vill göra.. här är några: åka ner till skåne och hälsa
på Anna, farmor & farfar och Susanne :) Vill även helst
åka till Sundsvall och va på gatufesten, bo hos Majja och
försöka hinna träffa flera ur klassen igen. Hoppas även att My
kan komma upp :) Annars så vill jag iaf va hemma i Lycksele
när det är Diggiloo och självklart under motorveckan.

Men det jag helst av allt vill är att åka utomlands nu!!
Eller helst igår ;) Måste bara hitta nån som vill föja med..
vars spelar inte sån där superstor roll, men har självklart
några drömresemål ;) Vill bara iväg ett tag och ha det riktigt
underbart! Får se om nån nappar, isåfall kanske det blir 
till hösten iaf.. om inte före ;) 







Bilder från google


Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh, jag ade så gärna velat följa!! =) Men när mina barn är lite äldre då hakar jag på. Men det där har vi ju pratat om. Hugs!

2010-05-26 @ 23:09:13
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: ...

Jag följer lätt med! Hör bara av dig när och var vi far. :)

2010-05-27 @ 17:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0