Tusen tack ;)

Måste bara börja med att säga att jag måste ha världens gulligaste
arbetskompis.. när jag kom på jobbet imorse fick jag en påse med
en blomma och ett superfint kort i av Helena :) Tusen tack!!
Det gjorde verkligen min dag :) Kram på dig!



Förresten, har ju glömt att visa nåt som jag tyckte va lite fränt.. när vi
höll på tvätta bilen nere hos pappa skojade han lite och skulle spruta
vatten på några och då såg det helt plötsligt ut som en regnbåge ;)
Kanske ligger lite efter, men är fortfarande lite fascinerad över att
man kan göra sin egen regnbåge ;) Mysigt!



Kanske dags att göra middag.. fastnade lite vid datorn :) Sen får jag
se vad kvällen har att erbjuda, kanske bara blir en lugn hemmakväll.
Imorrn blir det iaf att fara på en liten roadtrip till ö-vik med tjejerna,
vi ska se på en hårshow som världens bästa Angelica medverkar i ;)

Ha en underbar kväll ;) Kram på er!

Kommentarer
Postat av: sis

Ja, det var häftigt! Jag är kanske också lite efter då :)

2010-05-12 @ 22:01:12
URL: http://macilia.blogg.se/
Postat av: Helena :)

Va söt du är!! :)

Kramisar <3

2010-05-13 @ 12:29:45
Postat av: Elin

Va kul att åka till Ö-vik och kolla på hårshow. =) Kraaaaam

2010-05-13 @ 13:04:22
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0