We must be our own before we can be another's ;)

Hade en supermysig kväll med Frida igår :) Va först bara hemma hos
mig och tog det lugnt. Såg film, åt en massa gott och spelade ett spel
som kallas "Tjejmiddagen".. hehe.. ett riktigt roligt spel med bara en
massa frågor som man ska svara på.. ;) Det rekommenderas!

Sen for vi ut och drog raggen, körde förbi på lyckan och kollade läget
en stund.. där va det rätt mycke folk :) Men vi fick för oss att fara in
till stan ganska snabbt igen och gick in på hotellet ett tag, hann träffa
en hel del folk även där :) Fick även några roliga kommentarer.. ex:

-Maria, varför är du singel för? Du som har varit så jävla fräsch ända
sen vi gick på finnbacken.. du är ju en sån där tjej som SKA ha pojkvän!

Haha.. tyckte att den va rätt rolig.. visste inte att jag va tvungen att ha
det ;P Försökte förklara att jag inte vill ha vem som helst heller.. bara
för att ha nån.. nej, trivs som jag har det.. så väntar mycke hellre på
den där speciella. Brukar bli när man minst anar det.. så jag är lugn ;)



Haha.. såhär såg Frida ut när hon testade den nya efterrätten.. god
eller dålig? Lite svårt att se ;) Nej, men den va ingen höjdare iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0